ח"כ אייכלר: "להסיר את המצור התחבורתי מהעיר אלעד"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ח"כ אייכלר: "להסיר את המצור התחבורתי מהעיר אלעד"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות נוסעים זועמים על השבתת קווי האוטובוסים של אגד תעבורה כשלמרות שהחברה שלחה נהגים חלופיים נרשמים איחורים משמעותיים. עובדי אגד תעבורה פתחו היום בשביתה בת יומים במחאה על תנאי העסקתם.

    ח"כ אייכלר קרא הבוקר (ראשון) להסיר את המצור התחבורתי מהערים אלעד וגבעת זאב, לדבריו, "הציבור החרדי תלוי בתחבורה ציבורית יותר מכל ציבור אחר ולא נסכים שיהיה קרבן הסיכסוך הכספי בין הנהגים להנהלה".

    בעקבות כך, ח"כ אייכלר הגיש הצעת חוק להגבלת שביתות פראיות, הפוגעות בשירותים חיוניים כמו תחבורה ציבורית.

    ועד העובדים של 'אגד תעבורה', משבית את סניפי החברה. בין הערים שבהן לא יפעלו אוטובוסים: אשדוד, אלעד, נתניה, אשקלון וכל קווי התחבורה בצפון הנגב ובעוטף ירושלים.

    מהוועד נמסר כי השביתה יוצאת לפועל משום שלאחר שישה חודשים של משא ומתן על החלת הסכם קיבוצי, הנהלת החברה מסרבת להגיע להסכמות עם העובדים. לפי העובדים, שמאוגדים תחת ארגון "כוח לעובדים".

    מנכ"ל "אגד תעבורה", מר גדעון מזרחי, אמר: "הלכנו דרך ארוכה למען העובדים והנחנו על השולחן הצעות מאוד נדיבות. הגיע הזמן שהוועד יחליט האם הוא רוצה לשפר את תנאי העובדים או לפגוע בחברה. אם הוועד לא ייסוג מכוונתו להשבית את השירות ולפגוע בנוסעים, תשמור הנהלת החברה לעצמה את הזכות לחזור בה מההצעות אשר הציגה במשא ומתן עם נציגות העובדים. אם כוונת הוועד לפעול למען העובדים עליו להפנים שעכשיו תורו לגלות בגרות ובשלות, ולסיים את סכסוך העבודה הזה באופן ראוי שיימנע פגיעה מיותרת בעשרות אלפי נוסעים".



    0 תגובות